راهبند : راهبند ساری , راهبند ترک , راهبند چینی , راهبند اتوماتیک و دستی

راهبند گیت

مجموعه ایران راهبند گیت نیز در حال حاظر آماده ارائه انواع و اقسام راهبند میباشد و در ابعاد و قیمت های مختلفی راهبند را برای فروش به مشتریان در نظر گرفته است تمامی راهبندهای موجود در این مجموعه از نصب رایگان برخوردار هستند و ضمانت نامه و گارانتی یک ساله را شامل میشود در صورت خرید هر مدلی از راهبند ما میتوانید از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید.

موتور راهبند

متاسفانه برخی از شرکت ها در حال ارائه در قیمت های پایین هستند که بعد ازمدتی که باز و بسته میشود موتور آنها از کار می افتد و یا میسوزد اما موتورهایی که شرکت آکام ترک قرار میدهد از نوع ایتالیایی بوده و دارای مقاومت و قدرت بسیار بالایی نیز میباشد.

بهترین قیمت راهبند را از راهبند گیت بخواهید:

ما بهترین قیمت راهبند را با خدمات گسترده نصب و تعمیرات در سراسر کشور به شما ارائه میدهیم . راهبند گیتگروه تخصصی تولید انواع راهبند و درب اتوماتیک و کرکره برقی در دنیا میباشد.

تا حد بسیار زیاد و چشمیگری شما را با راهبند آشنا ساختیم و کلا در مورد ویژگی ها و کاربردها و سایر موارد کاربردی راهبند سحبت کردیم و گفتیم که چند نوع راهبند داریم اما در مورد مزیت های راهبند کمی کمتر سخن گفتیم و کم کاری کردیم.

چرا ایران راهبند گیت؟

گروه تخصصی ایران راهبند گیت ارائه دهنده تجهیزات امنیتی و حاظتی از قبیل درب اتوماتیک , درب اتوماتیک شیشه ای , درب اتوماتیک پارکینگی , راهبند , راهنبد اتوماتیک , راهبند مکانیکی با کیفیت ممتاز و قیمت های منصفانه و خدمات نصب در سراسر کشور میباشد .

اگر برای پارکینگ یا ورودی شرکت و ساختمان خودتان نیازمند خرید راهبند اتوماتیک هستید گروه صنعتی راهبند گیتپیشنهادهای بسیار ویژه ای با قیمت های استثنایی برای شما دارد.

با راهبند گیت تماس بگیرید

کافیست با دفتر مرکزی ایران راهبند گیت تماس بگیرید و توضیحاتی را به کارشناسان فروش و عوامل فنی ما بدهید . مناسب ترین نوع راهبند را با قیمت عالی به شما پیشنهاد خواهیم کرد .

محصولات ما با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله میباشند.

راهبند

تجهیزات کنترلی در مبادی ورودی پارکینگ ها , حیات بیمارستانها , ورودی مجمع های آپارتمانی و .. را که دارای یک بازوی بلند هستند را حتما دیده ایده . این تجهیزات در عبارت عام با نام راهبد شناخته میشوند.

راهبند

راهبند کلمه ای است که شاید شما برای اولین بار که به گوشتان میخورد کمی گنگو به قول ریاضی دان ها اصم به نظر برسد ولی وقتی که معنا و مفهوم و در حقیقت کاربرد آنرا بفهمید تازه متوجه میشوید که چه وسیله جالبی است که شاید در زندگی رومزه هم با آن سر و کار داشته اید.خلاصه وار که بخواهیم بگوئیم و به قول معروف بی مقدمه به آن اشاره خواهیم کرد که این وسیله را فقط میتوانید در کنار درب های ورودی ساختمان ها و مجتمع ها مشاهده کنید.

انواع راهبند

اگر بخواهیم مزیت های انواع راهبند را تشریح کنیم در اولین فرصت باید اظهار کنیم که یکی از مهترین مزیت های راهبند ایجاد یک سیستم بسیار معمولی و ارزان قیمت امنیتی میباشد در واقع یک توقفگاه و ایستگاه را برای نگهبان ایجاد میکند و هیچگونه نمیتوان از این گیت بدون هماهنگی و اجازه و دستور نگهبان رد شد راهبند بسیار ایمن میباشد و یک مانع برای فرار از دست نگهبانان است در جلوی درب ورودی و پارکینگ هر ساختمان و مجتمعی حالا فرقی ندارد مسکونی باشد و یا تجاری و اداری یک راهبند وجود دارد و امکان کنترل را به فرد میدهد تا با یک ایست کوتاه بتوان وی را وارسی کرد و در صورت وجود هرگونه شک و شبه های برای تحقیق بیشتر نزد خودرو فرد برود برخلاف تصور شما شاید فکر کنید که میله های راهبند مقاوم نباشند و تنها با یک ضربه بتوان اقدام از آن رد شد اما میله های راهبند بسیار مقاوم و مستحکم میباشد و با برخورد ماشین به همین راحتی ها هم نمیتوان آنرا کنار زد چون جنس آن از آهن و فولاد مقاوم است .

 

انواع راهبند های اتوماتیک و مکانیکی

انواع راهبند های مکانیکی و اتوماتیک را از ایران راهبند گیت بخواهید. هر مکانی میتواند از وجود راهبند بهره ببرد اما از زمانی که این وسیله وارد بازار ایران شد شاهد این بودیم که ابتدا در اداره جات دولتی و کارخانه ها و یا دانشگاه ها از راهبند استفاده میکردند و رفته رفته فرهنگ بهره گیری از آن در مجتمع های مسکونی هم شکل گرفت که الان شاهد این هستیم که همه بناهای مسکونی بزرگ و مجتمعی از وجود این وسیله پرکاربرد و جالب و کاربردی بهره مند شده اند.در واقع ماهیت کلی این دستگاه و اسکلت ساختاری آن به چند قسمت مختلف تقسیم میشود که اصلی ترین بخش آن بوم آن است.

انواع بوم و بازوهای کنترلی

بوم در حقیقت همان آهن و به اصطلاح لوله دراز شکلی که همواره روزی چندین بار بالا و پائین میرود بوم نامیده میشود که میتوان از آن به عنوان مهمترین بخش راهبند اشاره کرد.قسمت دوم و مهم دیگر این دستگاه موتور آن است که کار به حرکت در آوردن بوم را دارد خب به قدری باید قوی و قدرتمند باشد که بتواند لوله به این بلندی و به این سنگینی را جابجا کند موتور با کمک جک های بازویی نیز این عمل را انجام میدهد تا پروسه حرکت و انتقال نیز کامل شود.

راهبند های اتوماتیک و مکانیکی

دو دسته بندی کلی و اصلی در مورد راهبند ها وجود دارد و مبنای این دسته بندی نوع حرکت آنها میباشد . در گروه اتوماتیک بالا و پایین شدن بوم یا بازو توسط موتور اکلتریکی و بصورت اتوماتیک انجام میشود ولی در نوع مکانیکی که البته در سالهای اخیر میزان استفاده از آنها به طرز زیادی کاهش پیدا کرده است نیروی مکانیکی است که باعث بالا و پایین شدن بوم میشود.

راهبند اتوماتیک و مکانیکی

در ادامه با دو نوع اصلی آشنا میشویم.

راهبند اتوماتیک

هر چه قدر که طول بوم راهبند اتوماتیک بلندتر باشد باید موتور و جک آن هم قوی تر باشد تا بتواند آنرا جابجا کند مسلما وقتی که طول بوم بلندتر میشود وزن آن هم بیشتر میشود و بایستی موتور قوی تری نیز آنرا هدایت کند .بوم از جنس فلز و آهن میباشد و برخی از بوم ها از پلاستیک فشرده و کائوچو ساخته شده اند اما اغلب بوم ها فلزی هستند تا خودروها بر اثر برخورد موجب خرابی بوم و راهبند نشوند و نتوانند به راحتی هم از آن عبور کنند مسئله دیگر و مهم در مورد راهبند برند آن میباشد همیشه سعی کنید که برای حمایت داخلی و تولید ملی از نوع ایرانی خرداری کنید چون واقعا راهبندهای ایرانی هیچ تفاوتی با انواع خارجی ندارد و حتی برخی از آنها از نمونه های خراجی هم بهتر هستند پس توصیه ما به شما عزیزان این است که راهبند ایرانی بخرید.اما راهبندها بر دو نوع میباشند یکی راهبند هیدرولیکی و یکی هم راهبند مکانیکی.

راهبند مکانیکی

راهبند مکانیکی از جمله ابتدایی ترین نوع راهبند ها میباشد و جزو سری اول راهبندها محسوب میشوند و بوسیله یک چرخ دنده حرکت میکند اما با گذشت زمان دیدیم که نوع دیگر و مدرن تر راهبند به بازار عرضه شد و آن هم راهبند هیدرولیکی بود که توسط پمپ روغن و جک های موتور دار به حرکت در میآمد در حقیقت نوین ترین نوع راهبند هم همین هیدرولیکی میباشد بومراهبند هیدرولیکی دیگر محدودیت سایز ندارد چون پمپ روغن این راهبند توانایی این را دارد که هر طول و وزنی از بوم را بالا و پائین ببرد و مانند نوع مکانیکی محدودیت ندارد.از راهبندها به طور عمده در ساختمان های اداری و دانشگاه ها استفاده میشود و بیشتر برای مراکز و مکان های پر تردد میباشد که هر لحظه و هر دقیقه ماشین ها و خودرو ها در حال عبور و تردد هستند و نگهبان هم باید یک ایست کامل را بوسیله راهبند به وی بدهد تا بررسی کند که فرد مشکوک است و یا خیر در صورت وجود هر گونه مشکل نگهبان میتواند مانع از ورود فرد به داخل محوطه شود خب این یکی از مزیت های راهبند که فرد به صورت خودسرانه نمیتواند وارد شود و باید دستور نگهبان برای بالارفتن راهبد صادر شود سئو سایتدر غیر اینصورت هیچ راهی برای دخول وجود ندارد البته این یک مسئله امنیتی است و فقدان آن یعنی ضعف در ایمنی پس وجود راهبند یک راهکار برای ایجاد و حفظ امنیت میباشد.

مزیت های راهبند

مزیت دیگر راهبند امکان فیلمبرداری است تا چندی پیش دوربین های مدار بسته روی راهبند نصب میشد و فردی که قصد خلاف داشت با دیدن آن منصرف میشد اما الان این دوربین ها داخل راهبند قرار گرفته اند و دیده نمیشوند و با کیفیت بالاتری هم تصاویر را ظبط میکند .

راهبند گیت

در حقیقت راهبند فقط دارای مزیت است و هیچ معایبی ندارد اصلا برای همین کار ساخته شده است تا بتوان یک لایه امنیتی بسیار کوچک و جزئی اما کارآمد را ایجاد کرد شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد ورود به ساختمان خود را داشته باشید و راهبند به زور اتوماتیک برای شما باز شده باشد ساید از خودتان پرسیده باشید که اصلا نگهبان حتی به شما نگاه هم نکرده باشد پس چگوه راهبند باز شده است در حقیقت شماره پلاک خودرو شما در سیستم ثبت شده است که این اتفاق به صورت خودکار برای شما رخ داده است وگرنه اگر غریبه باشید راهبند باید دستی و از سوی نگهبان بالا برود پس از چندین بار رفت و آمد دیگر سیستم هوشمند راهبند شما را یک فرد خودی و ثابت میشناسد و محدودیتی را برای شما قائل نمیشود و براحتی میتوانید ورود و خروج داشته باشید.

ایمن بودن راهبند

پس فهمیدیم که مهترین مزیت راهبند ایمن بودن آن است اما علاوه بر آن میتواند بعنوان یک جلوه زیبا برای ورودی ساختمان ها عمل کند.تا چند سال پیش راهبند ها فقط از کشورهای خارجی وارد میشد و خود ایران توانایی تولید را نداشت اما با گذشت چند سال از این موضوع طراحان و مهندسان ایرانی با ارائه نقشه های تولید توانستند موفق به تولید راهبند ایرانی شوند و نمونه ایرانی را روانه بازار کردند تا تولید ملی را در برنامه کاری خود هم قرار دهند با تولید و فروش راهبند ایرانی موجب ایجاد اشتغال هم کردند و باعث شدند تا افراد زیادی را هم روانه بازار کار کنند تا با تاسیس کارخانه تولید راهبند حداقل برای هر مجموعه ۱۰۰ نفر نیرو به کار گرفته شود

کاغذ دیواری

کاشت مو

جراحی پلاستیک بینی

تشریفات مجالس

درب اتوماتیک

دوربین مدار بسته

کانکس

درب ضد سرقت

14 Jan 2018