خبر ویژه : دانلود رایگان سوالات آزمون ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان

دانلود سوالات مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان

سایت دوره مراقبت عاطفی

این وبسایت از 6 آبانماه همزمان با شروع انتشار محتوای دوره مراقبت عاطفی جسمانی و روانشناختی از دانش آموزان شروع بکار کرده و امیدواریم با حمایت شما عزیزان تا حدود بهمن ماه بصورت تخصصی این سایت را اداره کنیم و بتوانیم به موقع منابع آموزشی و نمونه سوال و سوالات واقعی آزمون های مرحله ای و جبرانی دوره ضمن خدمت مراقبت عاطفی را به شما ارائه نماییم .

دانلود بسته سوالات مراقبت جسمانی در فرمت ورد یا پی دی اف قابل چاپ

دانلود رایگان سوالات مراقبت جسمانی عاطفی دانش آموزان

نحوه عضویت در سایت

راه عضویت در سایت ضمن خدمت مراقبت عاطفی و دریافت بروز و لحظه ای اخبار , سوالات و منابع آموزشی این دوره بسیار راحت میباشد . البته برای عضویت اتوماتیک نیازمند یک مرحله خرید فایل هستید . به محض عضویت در مراحل بعدی به مدت 3 ماه اکانت شما فعال خواهد بود و میتوانید با مراجعه مجدد و ورود به اکانت کاربریتان آپدیت منابع دوره را دانلود نمایید.

ما به شما توصیه میکنیم در کانال تخصصی ما که بدین منظور راه اندازی کرده ایم عضو شوید.

اطلاعات تماس با پشتیبانی و مدیران سایت

سایت تخصصی دوره ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان ارائه دهنده بروزترین نمونه سوالات , سوالات واقعی و منابع متنی و ویدئو های دوره

جهت تماس با واحد پشتیبانی و مدیران سایت ضمن خدمت مراقبت عاطفی جسمانی و روانشناختی میتوانید به صفحه تماس با پشتیبانی مراجعه نمایید یا با پشتیبان آنلاین واتس آپ یا تلگرام سایت در ارتباط باشید.

کانال تلگرام دوره ضمن خدمت مراقبت عاطفی جسمانی دانش آموزان

پشتیبان کاربران سایت مراقبت عاطفی جسمانی در واتس آپ

برای ارتباط با پشتیبان سایت در واتس آپ با شماره 09332978858 تماس بگیرید

پشتیبان کاربران سایت در تلگرام

برای ارتباط با پشتیبانی سایت در تلگرام به آیدی زیر پیام بدهید . همچنین میتوانید در کانال تلگرام ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی به آدرس زیر هم عضو شوید.

کانال تلگرام دوره ضمن خدمت مراقبت عاطفی جسمانی دانش آموزان

تلفن تماس با مدیر سایت مراقبت عاطفی

جهت ارتباط با مدیریت سایت ضمن خدمت مراقبت عاطفی جسمانی با شماره 09356718135 از طریق تلفن یا ارسال پیامک در ارتباط باشید.

سوالات ضمن خدمت مراقبت عاطفی

سایت + کانال تلگرامی تخصصی ویژه آزمون های این دوره

به جهت اهمیت ویژه ای که مراقبت از دانش آموزان در محیط مدرسه دارد دوره ضمن خدمت مراقبت عاطفی جسمانی و روانشناختی از دانش آموزان توسط آموزش و پرورش از طریق سامانه رایادرس در حال برگزاری است . برنامه های آموزشی دوره از ساعت 19 مورخه 6 آبانماه برای اولین بار منتشر شد و تا اواخر دیماه 97 این دوره ادامه خواهد یافت.

بدین جهت سایت تخصصی سوالات ضمن خدمت مراقبت عاطفی جسمانی و روانشناختی دانش آموزان جهت کمک به همکاران گرامی راه اندازی شده است.

عمده دلایل اهمیت این دوره

ما بیش از دو سال است که دوره های مختلف ضمن خدمت را رصد میکنیم . به جرات میتوانیم بیان کنیم این دوره ( مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان ) در کنار دوره های شمیم دانش و هوشمند سازی مدارس و پرتنو عبادت مهمترین دوره های برگزار شده در طول دو سال اخیر هستند . عمده دلایل اهمیت این مساله را میتوان در تاکید شخص اول آموزش و پرورش کشور جناب وزیر دانست.

سوالات ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان

شما همکار گرامی جهت دسترسی به منابع آموزشی لحظه ای , نمونه سوال و سوالات ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان که توسط موسسه ضمن خدمت فرهنگیان ایران زمیــــــــــــن ارائه میگردد میتوانید به دو روش زیر اقدام نمایید.

دو روش برای دریافت سوالات مراقبت عاطفی

روش اول : عضویت در کانال تخصصی این دوره و دانلود رایگان

راه ساده تر مراجعه به کانال تازه تاسیس ما که به صورت ویژه برای این دوره راه اندازی شده است و عضویت در کانال تلگرام ما میباشد تا بتوانید لحظه ای سوالات و منابع آزمون را در تلگرام دریافت نمایید.

روش دوم : خرید از سایت و دانلود

روش دوم خرید بسته کامل و بروزشونده سوالات ضمن خدمت مراقبت عاطفی از سایت ما میباشد که با پرداخت مبلغ ناچیزی علاوه بر حمایت از ما این بسته را خریداری و دانلود نمایید . در این صورت بسته کاملتری را به صورت یکجا دریافت میکنید و بروزرسانی و آپدیت های سوالات ضمن خدمت مراقبت عاطفی را در ایمیلتان به مرور دریافت خواهید کرد.

کانال تلگرام دوره ضمن خدمت مراقبت عاطفی جسمانی دانش آموزان

دانلود رایگان

خدمات دانلود رایگان را ما همواره و در مقاطع مختلفی در سایتمان اعمال میکنیم . دانلود رایگان سوالات مراقبت عاطفی بصورت مستقیم از کانال زیر بهترین راه حل میباشد . و در سایت هم در مواقع مختلفی به مناسبت های مختلف خدمات دانلود رایگان سوالات ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی با جواب را فعال میکنیم.

سوالات مرحله اول مراقبت جسمانی عاطفی 8 سوال با جواب تشریحی ویژه آزمون مرحله اول ضمن خدمت مراقبت عاطفی 2 نمونه سوال با جواب تستی برای آزمون مراقبت عاطفی جسمانی نمونه سوالات ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان سوالات مرحله اول ضمن خدمت مراقبت عاطفی از دانش آموزان دانلود رایگان سوالات ضمن خدمت مراقبت عاطفی جسمانی و روانشناختی بسته سوالات مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان با جواب

سوالات تستی و تشریحی

بانک کاملی از نمونه سوالات را برای هر مرحله از آزمون های دوره ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی برای شما تدارک دیده ایم.

این سوالات به دو شکل تستی و تشرحی تدوین شده اند.

سوالات در یک فایل پی دی اف یا ورد ارائه میشوند.

جواب همه سوالات واقعی یا نمونه سوالات تدوین شده در بسته دانلودی موجود است.

منابع آموزشی و آزمون آنلاین مراقبت عاطفی

در ادامه این صفحه و صفحات خبری سایت میتوانید اخبار دقیق و بروز دوره مراقبت جسمانی عاطفی را دنبال کنید . منابع ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی هم به صورت مرتب در سایت منتشر میشود و در بسته دانلودی هم موجود میباشند.

سایت مرجع و تخصصی ویژه دوره ضمن خدمت فرهنگیان : مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان

 آیدی تلگرامی کانال تخصصی دوره ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی از دانش آموزان را در تلگرامتان جستجو نمایید . با عضویت در کانال رایگان سوالات را تا پایان دوره دریافت کنید. التماس دعا

@farhangianepars

ضمن خدمت اخلاق فردی اجتماعی و اداری

این دوره 20 ساعته ضمن خدمت بصورت سراسری در آبانماه 97 شروع به ثبت نام شده است . اطلاعات بیشتری در خصوص تاریخ آزمون های آن منتشر نشده است. ما با توجه به دوره های مشابه که قبلا در این زمینه برگزار شده است اقدام به تهیه بسته سوالات ضمن خدمت اخلاق فردی کرده ایم . که میتوانید لینک دانلود آن را در ادامه کلیک کرده و این بسته را دانلود نمایید.

آغاز ثبت نام دوره و دریافت سوالات ضمن خدمت اخلاق فردی، اجتماعی و اداری

برای دریافت سوالات ضمن خدمت اخلاق فردی اجتماعی و اداری میتوانید روی دکمه دانلود در ادامه مطلب کلیک کنید.

ثبت در ltms برای کلیه فرهنگیان

کد استاندارد : 91301265

مدت زمان دوره :20 ساعت
 شروع دوره ۱۳۹۷/08/05
اخرین مهلت ثبت نام ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
 هزینه دوره 11990 تومان
ظرفیت محدود

اهمیت دوره و منابع سوالات آن

دوره ضمن خدمت اخلاق فردی اجتماعی و اداری اهمیت زیادی دارد . بنابر این میتوانید با دانلود سوالات ضمن خدمت اخلاق فردی اجتماعی و اداری قبولی این آزمون را برای خودتان تضمین کنید.اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان در نظر دارد به مناسبت اربعین حسینی دوره آموزشی با عنوان « آموزه ها و مفاهیم اسلامی در حماسه اربعین حسینی » با كد 99506408 به مدت 8 ساعت به شیوه الكترونیكی از طریق سامانهLTMS با سهمیه محدود و ضوابط و ملاحظات اجرایی ذیل برگزار نماید:

زمان ثبت نام و شروع آزمون ها و انتشار سوالات

زمان ثبت نام و شروع آزمون های و انتشار سوالات ضمن خدمتضمن خدمت اخلاق فردی اجتماعی و اداری ثبت نام در دوره توسط فراگیران از روز سه شنبه مورخ 97/08/08 لغایت روز پنجشنبه مورخ 97/08/10 تا تكمیل ظرفیت كلاسها خواهد بود.
2- روز زمان آزمون دوره براساس كلاس انتخابی در هنگام ثبت نام خواهد بود. روز شنبه مورخ 97/08/12 برای كلاسهای 1 الی 15 ، یكشنبه مورخ 97/08/13 برای كلاس های 16 الی 30 و دوشنبه مورخ 97/08/14 برای كلاس های 31-45 در سه تایم و بازه زمانی به شرح ذیل در همان روز آزمون برای ثبت نام كنندگان فعال خواهد شد:
تایم اول: از ساعت 16 لغایت 16/30
تایم دوم: از ساعت 18 لغایت 18/30
تایم سوم: از ساعت 20 لغایت 20/30
تذكر مهم: دوره تك مرحله ای (تك آزمون) بوده و همكاران فقط یكبار فرصت شركت در آزمون را دارند. ضمنا دوره تكرار نخواهد شد.
3 ـ تعداد سوالات 10 سوال بوده و نمره قبولی نیز 12 از 20 خواهد بود.
4 ـ نسخه PDF منبع آزمون از طریق بخش محتوای دوره پس از ثبت نام و ورود به كلاس برای فراگیران قابل دانلود و دریافت می باشد.
5 ـ سوالات از صفحه 25 pdf ( تلاش اهل بیت در معرفی امام حسین(ع) تا سر موضوع دلخوشی اهل بیت (ع) به شیعیان صفحه 82 pdf محتوای آموزشی خواهد بود.
6 ـ افرادی كه دوره را قبلاً گذرانده و یا سقف ساعت سالیانه آنها در سالجاری بیشتر از حد مجاز می باشد، امكان ثبت نام در دوره مقدور نخواهد بود.

قبول سفارش نگارش اقدام پژوهی بر اساس موضوع ضمن خدمت اخلاق فردی اجتماعی و اداری

همکارانی که بر اساس موضوع اخلاق فردی , اجتماعی و اداری اقدام پژوهی میخواهند سفارشات خود را ثبت کنند.

هر اقدام پژوهی شامل اجزای کاری زیر می باشد

1_ اشاره کلی به موضوع تحقیق
2_ نحوه برخورد با مساله
3_ انگیزه پژوهش
4_ اهداف تحقیق
5_ توصیف وضع موجود
6_ ضرورت تحقیق
7_ شواهد 1
8_ جمع آوری اطلاعات
9_ ارائه راه حل
10_ اعتبار بخشی راه حل
11_ اجرای راه حل
12_ ارزیابی یا نتیجه گیری
13_ شواهد 2
14_ پیشنهادها
۱۵_منابع

سوالات ضمن خدمت اخلاق فردی

بانک بسیار کامل سوالات ضمن خدمت اخلاق فردی تهیه شده توسط متخصصان گروه ضمن خدمت ایران زمیـــــــــــــن

طرح جابر ابن حیان با موضوعات مختلف خاکی , آبی , و... برای همه مقاطع تحصیلی اول ابتدایی , دوم ابتدایی , سوم ابتدایی , چهارم ابتدایی , پنجم ابتدایی , و پایه ششم ابتدایی کرده است و در سایت خود بارگذاری کرده است . معلمان , مدیران مدارس و حتی دانش آموزان میتوانند این طرح های پژوهشی را از سایت ما دانلود کنند . تا کنون بیش از 800 نمونه فایل طرح جابر در سایت آپلود شده است که به مرور در ماه های آتی به آنها اضافه شده و طرح هایی که با استقبال کمتری همراه باشند با طرح های جدید جایگزین خواهند شد.

آماده سازی سوالات بر اساس آخرین دستورالعمل های آموزش پرورش

سوالات ضمن خدمت اخلاق حرفه ای که ما آماده سازی کرده و در سایتمان بارگذاری کرده ایم بر اساس آخرین دستورالعمل های آموزش و پرورش میباشند و به صورت مرتبط این فایل ها به واسطه دریافت بازخورد نظرات همکاران عزیز بروز رسانی میشودند.

چگونه این فایل ها را از گویا طرح معلمان دانلود کنم؟

صدای معلم 2 راه را برای دریافت فایل ها در نظر گرفته است . راه اول دانلود از روی سایت میباشد که با مراجعه به لینک زیر میتوانید آنها را دانلود نمایید .

مشاهده دسته بندی ها , انتخاب و دانلود فایل ها

6 Nov 2018